33 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн
Шпилька кріплення повітряного фільтра ТАТА на бензиновий двигун 168F призначена для фіксації цього елемента та карбюратора до корпусу силового агрегату. Є металевим стрижнем, на кінцях якого нарізане різьблення.
Особливості пристрою та використання
Однією стороною шпилька вкручується в отвір головки циліндра, потім на неї надівається прокладка (текстоліт), карбюратор та повітряний фільтр. На завершення все фіксується гайкою на другому кінці шпильки.
Завдяки своїй конструкції шпилька витримує велике зусилля на розтягування та забезпечує щільне прилягання всіх деталей один до одного. Це особливо важливо для виключення підсмоктування повітря з навколишнього середовища в обхід повітряного фільтра.
Можливі несправності:
Виконана з якісної сталі деталь відрізняється тривалим терміном зносостійкості. Завдяки цьому ремонтні роботи можна виконувати рідше.
Витязь (ТАТА) | SR1Z-750, SR1Z-90, SR1Z-80, SR1Z-100 |
Вейма (Weima) | WM500, WM1050, WM1100C |
Садко (Sadko) | M500, M800L, M1165, M-400, M-450, M-900 |
Форте (Forte) | 105G, HSD1G-80B |
Зірка (Zirka) | LX2060G, LX2061G, LX2062G, LX3060G, GT70G01, MF360 |
Зубр (Zubr) | Z-19, GN-2, GN-4, KX-3, PS-Q70 |
Кентавр | 2060Б, 2061Б, 2070Б, 2075Б, 2080Б, 2081Б, МБ-40-1, МБ-2070Б-3, МБ-3060Б |
Нева | МБ-2К |
Зоря | SH-2, SH-41S |
Добриня | T-41, MT-65 |
Булат (Bulat) | BT900, BT1100C |
Бригадир | МК-75Б, МК-80Б, МК-105РБ |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Бензиновий |
Користувацькі характеристики | |
Вага, г | 20 |
Гарантія | 14 днів. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів |
Двигун | 168F |
Довжина, мм | 110 |
Інструкція | Немає |
Категорія запчастин | Шпилька |
Матеріал | Сталь |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Країна-виробник | Китай |
Узел | Загальна |