Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення,
оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.
зручне перемикання на підвищенні/зниженні передачі;
розширена колія на 100 мм;
нерегульоване кермо;
НЕКОМПЛЕКТНИЙ;
повітряний фільтр старого зразка;
вага - 300 кг
Головні переваги моделі Кентавр МБ 1012Д:
Надійний дизельний двигун потужністю 12 к. с.
дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Ефективна система водяного охолодження
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.
На моделях потужністю двигуна 10 к.с та 12 к.с використаний вдосконалений паливний насос та форсунки BF1AK80Z – від двигуна JDM, забезпечує збільшений робочий тиск 220кг/см3
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я.
Триточкове кріплення керма.
Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Датчик тиску масла «грибок»
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з прозорим корпусом та паперовим фільтрувальним елементом захищений металевою пластиною — забезпечує якісну фільтрацію палива, видно ступінь засміченості самого фільтра.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Картер та кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
Шини високої якості.
Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
Металевий важіль «ручного газу».
запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Пружини на важелях керма
Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
Яскрава передня фара.
Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.